Aku Suka Bini Orang Kat Ofis Sampai Aku Ikut Dia Ke Tandas. Rasa Macam Nak Peluk Dia Terus..

Aku Suka Bini Orang Kat Ofis Sampai Aku Ikut Dia Ke Tandas. Rasa Macam Nak Peluk Dia Terus..

Aku seorang suami dan mempunyai 3 org anak. Aku mempunyai seorang isteri yg menjadi suri rumah sepenuh masa untuk menjaga anak kami. Aku tau aku akan di kecam. Tapi aku tak larat tanggung sorang. Masalah yg aku hadapi disini aku amat meminati isteri org ni.

Aku Suka Bini Orang Kat Ofis Sampai Aku Ikut Dia Ke Tandas. Rasa Macam Nak Peluk Dia Terus..Gambar Hiasan

Aku namakan dia M. Aku tak tahu yang dia sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak. Setiap hari aku terbayang kan dia. Dia bukan org sini. dia org S menurut yg aku dengar daripada org lain. setiap hari aku bekerja aku selalu curi pandang kat dia. Oh lupa aku bekerja di sebuah bank terkemuka.

Aku sukakan dia sebab dia cantik.. Putih tinggi dan kurus.. Kau bayangkan kalau kau ditempat aku.. Tak keruan aku dibuatnya.. Tu belum bila dia membalas senyumanku.. Bole khayal.. aku tau hampir semua lelaki di tempat kerja minat kat dia sebab wajahnya yg cantik.. Takda jerawat pun.. berbanding bini aku yg sudah berisi..

Aku takde selera tgk istri aku dengan tak pandai bergaya.. Setiap kali aku keluar dgn isteri org akan tanya tu kakak ke sebab isteri aku muka da nmpak tua sebab tak pandai bergaya.. Stress sangat aku..

Berbalik pada si M.. satu hari aku dapat no dia. hampir setiap hari aku mesej dia tapi syg.. kadang je dia balas tu pun dia balas K je dengan aku.. aduhh stress aku.. stress sangat.. kenapalah aku bole suka dgn bini orang.. hampir gila aku dibuatnya..

Aku teringin isteri aku jadi kurus mcm dia tapi apakan daya.. isteri aku jenis kuat makan.. aku stres betul tgk dia makan. aku pernah bagi hint nak kahwin dua tp dia ckp, pastikan perempuan yg aku nak kahwin tu kena lagi gemuk dari dia min…aduhhh sedangkan aku minat dgn bini org… argghhh bole gila aku dibuatnya..

Bayangkan lah, tiap kali Si M ke tandas aku pun pura2 ke tandas. aku rasa mcm nak peluk je tapi apakan daya.. cctv banyak kat bank.. Dsini aku nak minta pendapat apa yg patut aku buat??kalau nak berhenti keje mmg mustahil lah sebab aku kena tanggung anak dan bini aku.. apa patut aku buat??

Setelah Banyak dapat kecaman lelaki update lagi..

Aku tengok ramai yg kecam.. ok kat sini aku nak bagitau..setiap bulan mmg aku akan bagi duit kat bini aku tp apa yg dia buat dgn duit tu??dia beli bunga coklat semua lps tu jual balik untuk buat suprise delivery..aku pun tak tau kenapa dia buat mcm tu sedangkan bukan untung sgt pun..aku ajak joging dia mrh aku…

aku ajak pergi spa dia mrh aku.. ckp mls lah apalah..so sekarang aku ke yg salah??salah ke aku tgk wanita cantik..jauh beza istri aku dgn dia.. si m sopan je bila becakap.. bini aku mcm the rock kalau becakap dgn aku..

korg kecam aku tapi aku dah buat apa yg patut tp bini aku malas nak buat..bukan aku tak bg dia pakai kereta..kereta aku bg..aku pegi keje bawak moto ja..atau aku dah diguna2 oleh Si M sebab aku asyik terbayangkan dia??bukan aku sorg ja suka si m..hampir semua lelaki dekat tmpt keja aku suka dia..so jgn salahkan aq sorg ja..